The impact on sales of internet plans in a company in the municipality of Vila Velha in the COVID-19 scenario

Authors

  • Emanuella Claudino Alves Santos Centro Universitário Salesiano - UniSales
  • Miriam Aparecida Ignácio de Almeida Centro Universitário Salesiano - UniSales
  • Marcos Wagner Jesus Servare Junior Centro Universitário Salesiano - UniSales http://orcid.org/0000-0002-4531-9934

DOI:

https://doi.org/10.47456/bjpe.v8i2.37107

Keywords:

Covid-19, Services, internet plans

Abstract

The Covid-19 pandemic has spread throughout the world, changing the routine of today's society and causing changes, new habits and new needs. Professional and educational activities started to be performed remotely at a distance, therefore, one of the services that had its highlighted importance was the provision of internet plan services. The present study aims to understand how the Covid-19 scenario impacted sales in an internet plan service provider, in this work called company x, from the action research method where the volume history will be verified. 2018-2021 year sales figures and plans sold and updated in this scenario.

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Author Biographies

Emanuella Claudino Alves Santos , Centro Universitário Salesiano - UniSales

Graduanda em Administração no Centro Universitário Salesiano - UniSales.

Miriam Aparecida Ignácio de Almeida, Centro Universitário Salesiano - UniSales

Graduada em Estatística pela Universidade Federal do Espírito Santo (2001) e mestre em Engenharia Ambiental pela Universidade Federal do Espírito Santo (2006). Docente do Centro Universitário Salesiano - UniSales.

Marcos Wagner Jesus Servare Junior, Centro Universitário Salesiano - UniSales

Engenheiro de Produção e mestre em Engenharia Civil pela Universidade Federal do Espírito Santo. Atualmente cursa o Doutorado em Engenharia Elétrica na mesma Universidade com período sanduíche na Hautes Études Commerciales de Montréal. Atua como Docente e Coordenador do curso de Engenharia de Produção na UniSales (Centro Universitário Salesiano) de Vitória/ES.

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Published

2022-02-03

How to Cite

Santos , E. C. A. ., Almeida, M. A. I. de, & Servare Junior, M. W. J. (2022). The impact on sales of internet plans in a company in the municipality of Vila Velha in the COVID-19 scenario. Brazilian Journal of Production Engineering, 8(2), 22–36. https://doi.org/10.47456/bjpe.v8i2.37107

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